Wójt Gminy Belsk Duży ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. gospodarki mieniem w Urzędzie Gminy w Belsku Dużym. Termin składania dokumentów: 20 grudnia 2023 roku.
1.Wymagania niezbędne:
· spełnienie wymogów określonych w art.6 ust.1 i ust.3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2022 poz. 530) określonych dla stanowisk urzędniczych,
· znajomość ustaw z zakresu wykonywanych obowiązków a w szczególności: ustawy Prawo budowlane, o gospodarce nieruchomościami, o kształtowaniu ustroju rolnego, o ochronie gruntów rolnych i leśnych, o finansach publicznych, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
· samodzielność, dyspozycyjność,
· umiejętność pracy w zespole i w warunkach stresu,
· wykształcenie wyższe i co najmniej 3-letni staż pracy,
· niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne, przestępstwo skarbowe,
· nieposzlakowana opinia,
· prawo jazdy kat. B,
2.Wymagania dodatkowe:
· stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
· znajomość obsługi komputera i oprogramowania Microsoft Office,
· umiejętność posługiwania się portalem internetowym zapewniającym dostęp do usług danych przestrzennych — GEOPORTAL oraz umiejętność poruszania się w systemie informacji przestrzennej — e-mapa.net
· wysoka kultura osobista, komunikatywność,
· mile widziane doświadczenie nabyte w jednostkach sektora finansów publicznych, a w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego lub stanowiących ich własność
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
· Prowadzenie klasyfikacji gruntów gminnych,
· Prowadzenie spraw związanych z ustaleniem ceny gruntów będących w posiadaniu gminy i gruntów nabywanych,
· Przygotowanie projektów zleceń operatów szacunkowych,
· Przygotowanie dokumentacji w celu załatwienia spraw związanych z wprowadzaniem nieruchomości i gruntów gminnych do obrotu stanowiących własność gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o gospodarce nieruchomościami, kodeksu cywilnego, uchwal Rady Gminy w sprawie zasad nabywania, zbywania, obciążania nieruchomościami oraz ich wydzierżawiania lub najmu,
· Opracowywanie projektów uchwal Rady Gminy w sprawie Zasad gospodarowania nieruchomościami gminnymi,
· Prowadzenie ewidencji gminnych nieruchomości gruntowych,
· Ustalanie i opiniowanie przebiegu dróg gminnych,
· Prowadzenie spraw związanych z opracowaniem planów wykorzystania gminnych zasobów nieruchomości (grunty) stosownie z zapisem ustawy o gospodarce nieruchomościami,
· Przygotowanie corocznej informacji o stanie mienia komunalnego gruntów obejmującej zakres realizowanych zadań,
· Współpraca z innymi instytucjami i urzędami w zakresie wykonywanych czynności,
· Przygotowywanie dokumentów do przekształcania prawa wieczystego użytkowania w prawo własności nieruchomości,
· Przygotowanie niezbędnych dokumentów do prowadzenia spraw z zakresu dziedziczenia majątku przez gminę jako spadkobiercę,
· Przygotowywanie dokumentacji do przetargów na dzierżawę, sprzedaż mienia komunalnego i usługi geodezyjne,
· Przygotowywanie projektów umów z zakresu w/w czynności.
4. Warunki pracy:
· wymiar czasu pracy — pełny etat,
· wynagrodzenie stale,
· praca biurowa, prowadzenie spraw związanych z zakresu budownictwa, planowania przestrzennego i ochrony zabytków,
· praca przy komputerze, oświetlenie naturalne i sztuczne, nie wymagająca wysiłku fizycznego, sporadycznie praca również w terenie.
5. Nazwa i adres jednostki oraz miejsce pracy:
Urząd Gminy w Belsku Dużym
ul. Jana Kozietulskiego 4
05-622 Belsk Duży
6. Informacja dodatkowa:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia 6% wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Belsku Dużym nie został osiągnięty.
7. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – curriculum vitae,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w załączniku do ogłoszenia), oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (w załączniku do ogłoszenia),
- inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach, referencji, kopie świadectw pracy itp.,
- wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być podpisane i opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
- kserokopie przedkładanych dokumentów muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem,
- oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem czynności (w załączniku do ogłoszenia),
- oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej - określić charakter działalności (w załączniku do ogłoszenia),
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji (w załączniku do ogłoszenia),
- kwestionariusz osobowy (w załączniku do ogłoszenia).
8. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie:
· osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Belsku Dużym ul. Jana Kozietulskiego 4
· lub pocztą na adres: Urząd Gminy w Belsku Dużym, ul. Jana Kozietulskiego 4, 05-622 Belsk Duży
z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. gospodarki mieniem w Urzędzie Gminy w Belsku Dużym” z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu do korespondencji w terminie do dnia:
20 grudnia 2023 r.
(decyduje data wpływu do Urzędu)
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
9. Dodatkowe informacje:
1. Kandydaci spełniający wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie, miejscu oraz godzinie przeprowadzenia kolejnego etapu naboru.
2. Kandydaci nie spełniający wymagań formalnych nie będą informowani.
3. Informacja o wyniku naboru zostanie opublikowania w Biuletynie informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.
4. Dokumenty kandydatów, którzy nie zostali wybrani w wyniku naboru na ww. stanowisko urzędnicze, są odsyłane jeżeli kandydat zaznaczył to w złożonej dokumentacji albo gdy wystąpi z takim wnioskiem po przeprowadzonym naborze.
5. Kontakt w sprawie ogłoszenia:
Ewa Korzenko-Sobiczewska – Inspektor ds. kadr
e-mail: e.korzenko-sobiczewska@belskduzy.pl (preferowana forma kontaktu)
pod nr telefonu: (48) 661 12 81.